Enjin anmeldelse

Enjin anmeldelse

Enjin – er en unik service, der har et meget specifikt og snævert fokus. Webstedsbyggeren giver mulighed for udvikling af websteder for spillere, guilds, klaner, ventilator fællesskaber såvel som Minecraft-servere. På grund af en sådan unik specialisering fungerer systemet godt til behovene for spilentusiaster og fans over hele kloden. Platformen har høj kvalitet på projekter oprettet med den, da den giver dig mulighed for at starte og administrere websteder, der udelukkende er rettet mod spilformål.

Webstedsbyggeren har en modelbaseret struktur, der giver dig mulighed for kun at vælge, oprette forbindelse og arrangere de moduler, som du faktisk ønsker at integrere i dit spilwebsted (nyheder, seneste tråde, online brugere, medlemsliste, forum, nylige besøgende osv.). Systemet leveres med den integrerede taleserver, der sikrer stemmekommunikation mellem spillerne og bidrager til den interaktive spilproces. Tilgængeligheden af ​​Enjin API-værktøj gør det muligt at oprette selv de moduler, der ikke er optaget i kataloget. Dette er kun et par funktioner, der bidrager til effektiviteten og populariteten af ​​webstedsbyggeren.

Alt i alt ser projektet lovende ud i betragtning af dets målgruppe. Lad os se under hætten og se hvad der er der.

Fordele og ulemper

Uanset om du har brug for et kvalitetsspilwebsted, et moderne forum, en stemmeserver, en gruppechat, en donationsbutik, en rekrutteringsapp eller enhver anden type et samfundsprojekt, er Enjin den øverste destination, du kan vælge. Systemet er hovedsageligt målrettet mod de brugere, der er mere eller mindre dygtige til oprettelse af websteder. Dets største ulempe er således som følger: nybegynder står over for svære tider, der kommer til at gribe ind i systemets nuancer. Lad os optage andre fordele og ulemper ved webstedsbyggeren nu:

Fordele:
Ulemper:
&# X2714; Mulighed for at oprette ikke kun community-gamingwebsteder, men også fanwebsteder for sportshold med integreret forum eller wiki-modul.
&# X2714; Generøs samling af temaer med kraftfulde tilpasningsværktøjer.
&# X2714; Gratis plan, som du kan lære, hvordan du bruger systemet, før du opgraderer.
&# X2714; Integration af Twitch-streaming på webstedet.
&# X2714; Modulbaseret system med en bred vifte af indstillinger og en mulighed for at oprette tilpassede moduler.
&# X2714; Support af stort set alle mere eller mindre populære onlinespil.
&# X2714; Dybe spilintegrationer.
&# X2714; Indfødte mobile apps.
&# X2714; Sociale profiler og chatindstillinger.
&# X2714; DonationCraft butik.
&# X2714; Forum- og blogindstillinger.
&# X2714; e-handelsmodul.
✘ Kompliceret til ikke-teknikere.
✘ Begrænset tilpasning af webstedsdesign og kompliceret systemudforskning.
✘ Manglende evne til at forbinde et domæne på en gratis plan.
✘ Ingen Live Chat Support.

Hvad er det godt til?

Enjin fungerer godt for brugere, der er professionelt involveret i gamingindustrien og står overfor behovet for at starte og effektivt styre nicheprojekter. Disse inkluderer Minecraft-servere, Guildwebsteder, fanprojekter, klanwebsteder, eSports-teams samt andre typer ikke-spilwebsamfund.

Platformen er meget sofistikeret, men alligevel tilpasselig. Det er ikke let at mestre det for den første gang bruger, hvilket gør det til et værdigt valg for avancerede spillere på udkig efter fleksible og kraftfulde spillemuligheder. Enjin-baserede websteder består af moduler eller blokke, hvilket gør webstedsudviklingsprocessen velorganiseret og forståelig. Ved at arrangere og tilpasse de krævede blokke, får du et logisk struktureret websted, der imødekommer dine ekstraordinære spilbehov.

Brugervenlighed

Enjin er ikke helt let at mestre for begyndere, da det dækker et bredt spektrum af webdesignbehov og giver adgang til flere tilpasningsmuligheder. Det tager klart tid at udforske systemet og de muligheder, det tilbyder.

Projekter oprettet med webstedsbyggeren kan tilpasses meget på grund af tilgængeligheden af ​​integrerede færdige blokke. Det er her, du vil støde på forbløffende forum- og blogmoduler, mobile apps til iOS og Android til behagelig webstedsstyring, plugin til spildataintegration, veludviklede og omfattende kommunikationsmuligheder (sociale netværk, stemmeserver, chat, kommentarsystemer osv.). Derudover er der adgang til donationsindsamlingssystemet og webshoppen.

For at oprette et komplet spilwebsted kan du integrere en omfattende database (karaktertyper, færdigheder, taktik, specielle spilparametre, placering specifikationer osv.), sammensæt dine egne klan / guild tilmeldingsbetingelser, tilføj et individuelt spilrelateret nyhedsfeed, start Twitch-drevne videostrømme, offentliggøre uddannelsesvideoer, opsæt og administrer forumsamfund, upload fotoalbum osv. Dette er ikke en fuld liste af funktioner, som webstedsbyggeren tilbyder til hver eneste abonnent. Alt i alt er Enjin ikke den sværeste gaming-software, men det tager generelt omkring 1-3 dage at udforske dets funktionssæt og vænne sig til systemet.

Kom godt i gang

Tilmeldingsprocessen er let, hurtig, praktisk og gratis. Vær dog opmærksom på, at du, før du går videre til registrering og oprettelse af websted, bliver tilbudt at vælge typen af ​​et projekt, du planlægger at starte. Valget skal afhænge af dine spilpræferencer, individuelle webdesignbehov og krav samt det resultat, du agter at benytte i det lange løb. I øjeblikket giver systemet dig mulighed for at vælge mellem følgende projekttyper: en Minecraft-server, et guildwebsted, et klanwebsted, et eSports-team, et fanwebsted eller en hvilken som helst anden webstedstype, du agter at starte.

Så snart du vælger projekttypen, vil du blive tilbudt at vælge et tilsvarende spil og en bestemt spelserver fra popup-menuen leveret som standard. Du vil helt sikkert blive overrasket over de mange forskellige muligheder der findes. Der er hundreder af spilservere at vælge imellem med hensyn til dine behov. Uanset hvilket valg du vælger, bliver du nødt til at specificere underdomænet på dit spilwebsted og dit fællesskabsnavn. Først derefter kan du fortsætte med selve kontoprettelsesprocessen. I denne fase vil du blive bedt om at angive din e-mail, adgangskode og visningsnavn. Når disse trin er afsluttet, får du en bekræftelses-e-mail til at aktivere registreringslinket. Det handler om tilmeldingsprocessen, og det er tid til at gå videre til tilpasningstrin for webstedet for at rydde detaljerne.

Webstedsredigering

For at teste systemets funktionalitet gik jeg efter et websted til World of WarCraft guild. Efter tilmeldingsprocessen har jeg et komplet guildwebsted, der leveres med logisk menustruktur, design og færdiglavet tematisk indhold på alle websidesiderne. Jeg kunne finde Dashboard via menupunktet Admin over webstedets overskrift.

Enjin spil

Webstedsmenuen giver adgang til flere sektioner, der giver dig mulighed for at give dit projekt det krævede design og funktionalitet. Blandt de muligheder, jeg har benyttet, var der en mulighed for at oprette forbindelse og oprette et forum til mit guildwebsted, oprette og justere listen over medlemmer, oprette rekrutteringskonfigurationer, tilføje og styre begivenheder, gallerier og spilproces. Der var også en mulighed for at deltage i chatrummet, hvor alle medlemmerne kunne diskutere presserende spørgsmål og dele deres indtryk. Afsnittet Webstedsaktivitet gjorde det muligt at spore webstedsstatistikker og komme i kontakt med projektadministratorer i afsnittet Kontakt os.

Enjin nyt websted

Det er værd at nævne, at systemet afhængigt af webstedstypen tilbyder forskellige sæt funktioner. For eksempel skaber oprettelse af MineCraft-serveren, fordi den beder dig om at indtaste indstillingerne for den fremtidige server og downloade et specielt plugin.

Enjin-plugin

Dette betyder, at Enjin tilbyder forskellige scenarier afhængigt af konteksten. Men Dashboard forbliver det samme i alle tilstande. Det er velstruktureret, men ser ikke ud til at være enkelt. At dømme efter udseendet ligner det CMS snarere end en webstedsbygger.

På trods af den visuelle kompleksitet vil en uerfaren bruger stadig kunne oprette et websted med Enjin. Valgmuligheder og funktioner er rigelige, men det er muligt at mestre dem i løbet af få dage, hvis du har en generel forståelse af, hvordan webstedsbyggere fungerer.

Going Live

Så snart dit websted er klar til offentliggørelse, skal du først vælge og forbinde et domænenavn til det. Hvis der er behov for at indstille SEO-parametre, skal du også tage dig tid til at gøre det. Lige derefter kan du gå live for at gøre dit spilwebsted tilgængeligt online. Hvis der er behov for at rette noget eller foretage ændringer, kan du altid vende tilbage til instrumentbrættet og udføre trinnene der. Det tager omkring et par minutter at udgive et websted, når det er klar, og endda en nybegynder vil let klare det.

Funktioner & Fleksibilitet

Enjin skaber et indtryk af en avanceret webstedsbygger i sin niche. Det instrumentbræt indeholder et omfattende sæt funktioner til at oprette et spilwebsted. På trods af den tilsyneladende kompleksitet kan du få fat på det. I alt tilbyder det 10 optionskategorier. Så bliver du nødt til at konfigurere og tilpasse følgende sektioner: Brugere, moduler, automatiseringer, spil, temaer, filer, logfiler, indstillinger og planfakturering. Hver sektion kommer med et sæt relaterede indstillinger, der skal justeres for at starte et websted. Lad os få et hurtigt overblik over hver af dem nu:

• Brugere – Oplysninger om alle brugere, der er registreret på webstedet. Det er muligt at filtrere dem efter forskellige parametre: forbudt, almindelige brugere, online, advarede, straffede brugere osv.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Brugere

• moduler – Liste over aktiverede moduler (forum, seneste tråde, nyheder, medlemsliste, online brugere, seneste besøgende, chat osv.) og dem, der kan føjes til webstedet. Du kan tilføje / fjerne dem om nødvendigt. Forbindelsen af ​​nogle moduler kræver en opgradering til en af ​​prisplanerne. Der er en detaljeret guide til, hvordan man bruger hver af dem.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Moduler

• sider – Sideditor. Der kan du oprette menupunkter, forbinde sider til dem, tilføje indhold samt redigere og fjerne de eksisterende.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Sider

• Automatisering – Opsætning af scenarier baseret på gennemførelsen af ​​visse handlinger fra brugeren. For eksempel offentliggjorde brugeren et vist antal meddelelser på webstedets forum og fik kredit for det.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Automations

• Spil – Derfra kan du tilføje nye spil til dit websted og konfigurere registreringsindstillinger for deres sektioner, holdet osv.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Spil

• Stemme – Sektion for at arrangere stemmekommunikation mellem spillerne. For denne service er der en månedlig fakturering, afhængigt af antallet af kanaler, der kræves til kommunikation. Serveren kan indstilles baseret på TeamSpeak 3 eller Mumble.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Voice

• Temaer – Tema- og redaktørbutik.
  • Enjin Website Builder - DashBoard - Temaer

• Filer – Opbevaring af de uploadede filer. Adgangen til den gives kun ved opgradering af præmieplanen.
  • Logs – Liste over alle handlinger, der udføres i Dashboard med den specificerede tid og brugernavn.
  • Indstillinger – Det største indstillingsafsnit, der indeholder alt, hvad der ikke var inkluderet i andre sektioner: generel information om webstedet, geo, tilpasningsevne og mobilversionen af ​​temaet, kodeintegration i header og sidefod, Enjin API-forbindelse (en betalt funktion, der tillader oprettelse af de tilpassede moduler), SEO-indstillinger, tildeling af ejendomsrettigheder til websteder, indstillinger for sikkerhed og anmeldelse og social deling. Der kan du oprette meddelelser til dine brugere og bestille en betalt tjeneste for at promovere dit projekt (Enjin-samfundene har et banner, der linker til dit websted).
  • Planlæg fakturering – Dette er det afsnit, hvor du kan vælge en plan at oprette et websted med. Med dette formål kan du se vilkårene og omkostningerne for hvert betalt abonnement, større sondringer mellem dem samt egenskaber, der kan påvirke dit valg.

Modulbaseret struktur

Tjenesten har et modulbaseret system. Du kan selv vælge og konfigurere moduler og endda oprette tilpassede moduler på de betalte planer. Kampagnefunktioner er typiske: forbindelse af Google Analytics, metatagsindstillinger, robots.txt og sitemap.xml. Blandt de moduler, du kan vælge og integrere i dit websted, går de følgende først: nyheder, seneste tråde, online brugere, medlemsliste, forum, nylige besøgende osv..

Enjin-moduler

Avanceret forumbestyrelse

Webstedsbyggeren tillader at oprette og tilføje et moderne, engagerende, interessant, socialt orienteret og avanceret forumkort til dit websted. Enjin forum er let og hurtigt at administrere. Det er op til dig at oprette, redigere og opdatere nye grene, sektioner og emner her baseret på brugernes præferencer. Dine medlemmer drages til de spillignende funktioner og evner til at niveau op, få point og modtage priser ved at deltage i diskussionen. Dit samfund vil elske det.

Enjin Forum Module

Sådan opretter du et forum gratis.

Blogging

Bortset fra forummodulet kan du også tilføje en blog til dit spilwebsted ved at installere et tilsvarende modul og fylde det med brugerfokuseret indhold. Systemet har også sin egen blog, hvor det offentliggør regelmæssige opdateringer og indlæg, der indeholder nylige nyheder, praktiske data og andre info-brugere kan være interesseret i. Udviklerne af webstedsbyggeren prøver deres bedste for at opdatere bloggen regelmæssigt for at holde deres kunder opmærksomme på de mest informative nyheder og systemopdateringer.

Enjin Blog Module

Integreret taleserver

Som en spilleplatform kommer Enjin med den integrerede taleserver, der sikrer stemmekommunikation mellem spillerne. Serverne er absolut gratis, da systemet gør det muligt at opsætte en fantastisk avanceret Teamspeak 3-stemmeserver såvel som Mumble-stemmeservere uden næsten ingen anstrengelse overhovedet. Dette gør det muligt nemt at synkronisere dine webstedsbrugere, kanaler, tilladelser og automatiserede værktøjer til det forbedrede kommunikationsformål.

Spilintegrationer

Med Enjin vil du være i stand til at tilføje kraftfulde integrationer til dit færdige spilwebsted. Disse inkluderer en imponerende individuel Minecraft Server, Guild Armory-import og medlemsstøtte osv. Tilgængeligheden af ​​det integrerede Enjin API-værktøj gør det muligt at oprette de moduler, du har brug for, hvis de ikke er på listen. Systemet giver også Twitch Streaming Server-integration for at give en mulighed for at streame din egen kanal på webstedet.

Deling af sociale medier

Systemet giver adgang til de sociale mediekonti for webstedsbyggeren i de sociale netværk. Derudover får hvert registreret medlem en personlig profil, aktivitetssporingsvæg, meddelelsessystem, prisvisningsmulighed, live chat-funktion og mere.

SSL-kryptering

Webstedsbyggeren opretter automatisk forbindelse til SSL-certifikatet, når du opretter et websted. Hvis du ønsker det, kan du deaktivere det bagefter. Hvis du vil kontrollere din aktuelle SSL-certificering, kan du nå fanen HTTPS / SSL i afsnittet om webstedsindstillinger og finde det derude. Hvad der er vigtigt, er SSL-certifikatforbindelse helt gratis for alle Enjin-brugere. Hvert certifikat er aktiveret i et år og kan fornyes bagefter. Systemet sikrer dog automatisk forlængelse af certifikater på 30-dages sigt inden udløbsdatoen.

Form Builder

Hvis du har en idé om at integrere enhver form for form på dit spilwebsted, giver Enjin dig mulighed for at vælge mellem to tilgængelige typer, nemlig generelle og ansøgningsformularer. Generelle formularer kan indsendes af dine webstedsbrugere så mange gange som nødvendigt. Dette er kontaktformularer, der kan tilpasses med hensyn til dine behov og webstedstype eller specialisering. Det er op til dig at tilføje de manglende felter som spørgsmålformularer eller andre elementer for at opbygge en generel form og integrere den på dit websted.

Enjin Form Builder

Med hensyn til ansøgningsskemaet er det praktisk for dem, der har til hensigt at lancere en guidewebsted. Dette skyldes, at denne formtype giver brugerne mulighed for at vælge og forbinde spillere til deres hold.

Tildelingssystem

Forbedrer dit spilfællesskabs engagementhastighed og popularitet, kan du implementere Awards and Points-systemet. Dette kan blive et nyttigt middel til donationsindsamling, introduktion og udvikling af et punkt & rangordningssystem såvel som andre ubestridelige fordele, som spillere helt sikkert vil sætte pris på. Derudover kan du implementere dit eget forum likes og tags for at starte det uafhængige afstemningssystem. Dette er, hvordan du kan tilskynde til positiv interaktion mellem brugere.

eCommerce

Enjin gør det muligt at lancere en professionel webshop, hvor du vil være i stand til at sælge spilrelaterede varer, rækker, ekstra point, tilbehør og hvad ikke. Webshoppen kommer med en bred vifte af funktioner, interaktion i spil, forbedret brugervenlighed og brugerorientering. De store betalingsportaler understøttes også der, så du kan vælge dem, du faktisk har brug for til dit spilwebsted. På grund af muligheden for automatiseringssupport og et poengsystem vil alle registrerede klienter have en chance for at få særlige priser, rangeringer og andre belønninger for deres deltagelse i shoppingprocessen.

Enjin Store

Sådan bygger du en internetbutik gratis.

Forbedret beskyttelse og gaming-websidesikkerhed

Mens DDoS-angreb muligvis sætter dit spilwebsite-sikkerhed i fare, har Enjin-udviklere taget sig af det på forhånd. Systemet tilbyder DDoS-beskyttelse af kvalitet for alle spillesamfund for at mindske de potentielle risici. De giver den største sikkerhed, inklusive app-baserede og netværksangreb og andre mulige trusler.

SEO

Enjin er en SEO-venlig webstedsbygger, der dækker alle de forskellige behov til dit webstedsfremme og optimering. Den integrerede SEO-fane gør det muligt at udfylde de vigtigste metatags (titler, beskrivelser, nøgleord), som yderligere vil blive anvendt på alle websidesider. Samtidig er det muligt at tilføje metabeskrivelser og nøgleord for hver side. For at holde styr på dit websteds ydeevne, trafiksvingninger og SEO-rangeringstatus kan du oprette forbindelse til Google Analytics-konto. Hvad mere er, webstedsbyggeren genererer og sender automatisk et sitemap til søgemaskinerne, så snart du er færdig med at oprette webstedet.

Enjin Mobile Apps

Webstedsbyggeren leveres med mobile applikationer til iOS og Android såvel som integrationsindstillingen med Twitch-tjenester. Brug af disse apps gør det muligt at få adgang til dit spilwebsted fra ethvert sted i verden og når som helst. Dette sparer til sidst brugerindsats og tid.

Sammenfattende er Enjin en fleksibel og kraftfuld webstedsbygger, der får jobbet gjort i sin niche. Naturligvis er det kun avancerede brugere, der kan bruge alle dens funktioner til deres fulde potentiale. Stadig vil begyndere hurtigt kunne mestre et grundlæggende sæt funktioner, som systemet kan prale af.

Design & Skabeloner

Enjin-skabelonsamling er rig, kvalitet og omfattende. Den har i øjeblikket over 350 designs, der er opdelt i to hovedkategorier. Der er 300 officielle temaer og 43 samfundslayouts her. Derudover kan du vælge mellem tre typer skabeloner afhængigt af det abonnement, du vil opgradere til. Således har Premium-planbrugere mulighed for at få adgang til 159 alsidige og komplette design. Brugere af avanceret plan kan vælge og tilpasse en af ​​343 layouts, mens gratis planabonnenter kun kan vælge en af ​​57 skabeloner.

Enjin Website Builder - Temaer

Tematisk opdeling af skabeloner hjælper med at indsnævre søgningen efter det mest passende design. Du er fri til at ændre alle dele af temaet: header, sidefod, format af pop op-vinduer med mere.

Hvert element har sine indstillinger: farve, bredde / højde, baggrundsfarve, indrykning, justering, skrifttype osv. Du kan også sortere skabeloner efter deres farveskema (dem med mørk, gennemsigtig eller lys baggrund), spilnavn, popularitet, pris og andre parametre. Hvert design har en forhåndsvisningstilstand. Du behøver ikke engang at vælge et tema, der svarer til dit spil. Enjin inkluderer avancerede muligheder for skabelontilpasning, hvilket giver dig mulighed for at gøre nogen af ​​dem dine egne med et par justeringer i editoren.

Du behøver ikke at have kodningsevner for at tilpasse den valgte skabelon. I stedet giver systemet dig mulighed for at tilpasse skrifttyper, layout, farver og andre elementer, der er et must for dit websteddesign. Hvis du stadig ønsker at tilpasse dit projekt dybt og have færdigheder i webdesign til at gøre det, kan du forbedre dit spilwebsted ved hjælp af viden om CSS og JavaScript. Desuden tilbydes du også en mulighed for at bygge tilpassede moduler og avancerede webstedsrelaterede funktioner ved at bruge det integrerede og omfattende API, som systemet tilbyder som standard.

Vær opmærksom på, at alle skabeloner er specifikke. Hvis du nogensinde har stødt på et spilwebsted, ved du, hvad jeg mener. Sådanne websteder har en markant struktur, der ikke ligner noget andet: masser af blokke med kommentarer, tællere, anmeldelser og andre data, sidebjælker, adskillige menupunkter osv. Generelt er en udviklet og kompleks struktur, der indeholder masser af oplysninger . Uanset hvilket design du vil gå efter, vil dens kvalitet bestemt være over gennemsnittet.

Enjin Website Builder - Temaeditor

Jeg vil sige, at det ikke er noget stykke kage at bruge temaditoren. Den har masser af indstillinger, og en uerfaren bruger kan nemt forkæle skabelonen med dårligt overvejede ændringer. På den anden side vil grænsefladen være intuitiv for dem, der i det mindste har en lille idé om, hvordan denne type redaktører fungerer. De fleste af temaerne er strukturelt ens på grund af de særlige aspekter af spilindustrien, men denne kendsgerning ødelægger ikke det generelle indtryk af tjenesten.

Kunde support

Så vidt Enjin hovedsagelig er fokuseret på professionelle gamers behov, leverer den en bred vifte af muligheder for kundesupport. Du skal vælge den løsning, der fungerer bedst til dine individuelle behov for webstedsudvikling. I øjeblikket tillader systemet at vælge følgende løsninger:

• Kontakt os / Indsend billetformular – du kan udfylde de krævede felter for at åbne en supportanmodning (emne, type websted dit emne vedrører, genstand for din anmodning samt dets detaljer). Efter udfyldelse af formularen skal du yderligere sende den til kundesupportteamet;
  • Hep Center – det er her du kan støde på detaljerede oplysninger om alle sektioner i systemet såvel som om de grundlæggende nuancer i dets anvendelse. Uanset hvilket emne, du er interesseret i, finder du det bestemt i Hjælp. En praktisk søgefilterindstilling giver dig mulighed for at sortere anmodningerne og specificere den, der aktuelt betyder mest for dig. Dette hjælper til sidst med at spare din indsats og tid;
  • Blog – Det er muligt at gennemse en informativ blog med snesevis af artikler, der tager fat på interessante spilaspekter såvel som de største nuancer inden for udvikling af gamingwebsteder;
  • Forum community – Webstedsbyggeren tilbyder et omfattende forumfællesskab, som altid er klar til at give dig ethvert råd. Der er masser af systemrelaterede emner, grene og sektioner, hvor du kan gennemse masser af indlæg, der deles af samfundets medlemmer;
  • YouTube-kanal – Enjin YouTube-kanal, der opdateres regelmæssigt, giver adgang til flere videotutorials, der letter processen med at bruge platformen;
  • Sociale netværkskonti – brugere, der har adgang til systemets sociale netværkskonti, kan gennemse dem når det er nødvendigt for at være opmærksomme på nyheder, opdateringer, begivenheder og anden platformrelateret information.

Alt i alt er Enjin kundesupport på et værdigt niveau. Det mangler dog bestemt live chat og telefonassistance til at imødekomme størstedelen af ​​brugernes behov.

Planer & Prissætning: Hvor meget koster Enjin?

Enjin kan bruges gratis, så længe du ønsker. Det tilbyder at forbinde 20 moduler, en mobilapp, forum, donationssamler, online butik, integration med sociale medietjenester og en automatiseringsindstilling. I begyndelsen får du en 14-dages prøveperiode med adgang til de fleste af funktionerne.

Enjin Website Builder - Prisfastsættelse

Enjin-tjenesterne leveres som en del af den gratis plan, indtil du opgraderer. Det tilpassede domæne kan kun forbindes på de betalte planer.

Sådan får du et domænenavn gratis.

Systemet har 2 betalte planer (når du betaler for et år sparer du 20%):

• Fremskreden (86,3 $ om året) – 5 slot TS3 eller Mumble Server, Opret 50 moduler, Mobile Forums, File Storage (5 GB), Filbåndbredde (25 GB), 5 automatiseringer, 5 advarsel & Straffe, Forum-afstemningssystem, adgang til alle moduler, Temaeditor, Normal DDOS-beskyttelse, DNS-domænemanager, Webstedslogfiler, API;
  • Ultimate ($ 287,9 om året) – 25 slot TS3 eller Mumble Server, Opret ubegrænset moduler, Ticket support-modul, Fillagring (50GB), Filbåndbredde (150 GB), 100 automatiseringer, 100 advarsler & straffe, Enterprise DDoS-beskyttelse, branding-kontrol, brugerdefinerede emojer, prioriteret support, prioritering af rekruttering, avancerede logfiler, API og alle premium-temaer.

De betalte planer adskiller sig markant i omkostningerne og det tilbudte sæt funktioner. Med betalte planer kan du integrere et komplet billetsystem til dit websted (lig med zendesk), en ansøgningsformularproducent og et wiki-modul. Disse anbefales stærkt til et spilwebsted – masser af spillere har masser af spørgsmål. Og hvis de kan finde svar på dit websted – har du et stort publikum.

Den største ulempe med den gratis plan er manglen på mulighed for at forbinde et brugerdefineret domæne, det er derfor, det er umuligt at bygge et fuldt udbygget websted på det. Det er godt at komme i gang med systemet eller oprette et amatørwebsted til at kommunikere med venner af ordenen og styrke dets omdømme. For at gennemføre et seriøst projekt skal du opgradere.

Enjin-konklusion

Enjin er et produkt, der er rettet mod det smalle publikum af spillere. Der kan du oprette et spilwebsted med ethvert niveau af kompleksitet. Systemet har alt hvad du muligvis har brug for til dette formål. Og endnu mere. Det er svært at navngive en anstændig konkurrent til denne service.

Enjin har gjort et godt stykke arbejde på det trin, når du vælger fokus på dit fremtidige websted: dets type, spil og server. Databasen er ekstremt omfattende. Du finder sikker på materialerne og skabelonen til det nødvendige spil. Med Enjin får du næsten øjeblikkeligt en klar-til-gå-webside, der kan tilpasses efter dine behov. Jeg ønsker, at betjeningspanelet var mere brugervenligt og intuitivt. Men den gode ting er, at det er fuldt udstyret med nyttige funktioner.

I dette tilfælde er Enins relative kompleksitet en bivirkning af systemets potentiale. Bortset fra det har jeg ikke flere knogler at vælge imellem. Jeg kunne godt lide denne webstedsbygger. Hvis dit mål er at oprette et spilwebsted, anbefaler jeg Enjin.

Opret et websted GRATIS