Bokmärkesgranskning

Bokmärke – är en molnbaserad AI-driven webbplatsbyggare. Det ser innovativt och modernt ut jämfört med standardsystem av denna typ vid första anblicken. Trots nischtävlingen imponerade det mig med den balanserade uppsättningen funktioner som denna webbplatsbyggare erbjuder.

Grundades 2014 i Toronto av David Kosmayer, Bokmärke har snabbt vunnit popularitet runt om i världen på grund av dess innovativa strategi för webbutvecklingsprocessen. De avancerad AIDA-assistent kombinerat med populär dra-och-släpp-teknik som systemet använder för att designa unika webbplatser hjälper till att minska tiden för skapandet av webbplatser både för icke-tekniker och webbdesignproffs.

Tjänsten är tänkt att skapa affärswebbplatser, målsidor och onlinebutiker med lyhörd design. Det är svårt att diskutera systemets egenskaper och användbarhet från början. Vad har den exakt att erbjuda den potentiella publiken? Tar tjänsten faktiskt upp den automatiserade webbplatsupplevelsen till slipmassorna? Låt oss leta efter svaret på denna fråga tillsammans.

1. Användarvänlighet

Bokmärke stöder registrering av Google och Facebook-konton. När du har registrerat dig för ditt konto kan du börja arbeta med din webbplatsutveckling med hjälp av den avancerade AIDA-assistenten.

Varje steg i skapandet av webben kommer med användbara tips. Bortsett från det kan du alltid bläddra i systemet för att hitta FAQ-frågor och massor av värdefulla artiklar / riktlinjer för skapandet av webbplatser. Denna information finns i avsnittet “Hjälp”.

Bokmärkesredigerare

Instrumentpanelen ser snygg och enkel ut. Nybörjare kan lätt förstå syftet med de flesta inställningar genom sina titlar. Du kan bekanta dig med instrumentpanelen på 10-15 minuter.

Bokmärke A.I. Designassistent

Skapa webbplats med hjälp av “artificiell intelligens” är en av de bästa trenderna idag. Bokmärk som Wix och vissa andra webbplatsbyggare har sin egen virtuella assistent. AIDA finns i nedre högra hörnet av webbplatsbyggaren för att tillhandahålla de 10 viktigaste aspekterna av tjänsten.

Bokmärk AIDA-webbplatslayout

Det du behöver är att helt enkelt be AIDA SHOW ME HOW och hon kommer omedelbart att göra det. Välj bara din nisch (750 av företag är tillgängliga), ange namnet på ditt företag och sedan AIDA söker på webben efter ditt företag. I de flesta fall som jag har testat har AI verkligen upptäckt det företag jag har påpekat. Därefter startar AIDA din webbplats skapande och du bör bara sitta och titta på processen. AI fyller din webbplats med block (bokmärke kallar dem fokus) som passar bäst, sätter på provinnehåll och anpassar designfärger. Voila! Nu bör du helt enkelt ändra text och bilder till din och sajten är klar. Väldigt lätt.

Hela redigeringsprocessen för webbplatsen är också ganska enkel och intuitiv. Första gången användare kommer att uppskatta tillgängligheten av tips och instruktioner som systemet genererar under webbdesignprocessen. Så snart du klickar på knappen “Redigera webbplats” kommer du att erbjudas en uppsättning frågor tillgängliga i popup-rutan som hjälper dig att få ut mesta möjliga av din webbutvecklingsprocess.

Därför måste du ange vilken typ av webbplats du tänker starta, dess stil, typsnitt osv. Dessutom måste du lägga till och anpassa webbplatssidor och avsnitt, lägga till / ta bort moduler eller justera deras positioner på sida, ändra media och bilder, ställa in SEO-parametrar etc. Så snart du är klar med det är du välkommen att publicera din webbplats.

Precis som majoriteten av kvalitetswebbplatsbyggare som har visuella redigeringsalternativ, är bokmärken intuitiv och lätt att förstå. Samtidigt ser det inte primitivt ut. Systemet har allt (eller nästan allt) du behöver för att bygga en fin webbplats. Det kommer säkert att tilltala nybörjare.

2. Funktioner & Flexibilitet

Arbetsplats för bokmärken omfattar två delar, nämligen instrumentpanelen och webbplatsredigeraren. Det är smart organiserat, vilket bidrar till användarvänligheten.

Instrumentpanelen ger åtkomst till alla dina webbplatser, deras statistik, en möjlighet att komma i kontakt med teknisk support och experterna, systemnyheter, handledning och aviseringar. Du kan skapa ett obegränsat antal gratis webbplatser och växla mellan dem när som helst.

Bokmärke Dashboard

Redaktören inkluderar sidofältet med inställningskategorier och arbetsområdet med webbplatssidor (WYSIWYG-redaktör). Listan med inställningar kommer att variera med avseende på typen av den valda mallen (enkel- eller flersidiga) beroende på tillgängligheten för “Sidor” -punkten och möjligheten att arbeta med “Fokus” -alternativ. Sidor är olika på webbplatser med en sida eftersom de kombineras till ”Fokus”. Menylänkar (sidor) kallas nu avsnitt. Du kan lägga till ett avsnitt, redigera avsnittets namn och placera allt i fokus när du använder en enkel mall. Så låt oss upptäcka menyn för webbplatsredigeraren:

1. Förhandsvisning erbjuder möjlighet att titta på den aktuella versionen av webbplatsen i olika skärmupplösningar (skrivbord, surfplatta, smartphone);
  2. Design innehåller designinställningarna för en webbplats som kommer att beskrivas i detaljer i nästa avsnitt av denna recension;
  3. Fokus ger uppsättningen av readymade-block som kan läggas till på din webbplats. Du kan anpassa blocken på egen hand genom att använda modulerna;
  4. Bokmärk fokus

5. moduler är analogerna av widgetar i liknande system. De ingår i två typer, nämligen standard och e-handel. Det senare innebär en möjlighet att lägga till show-windows, kundvagnar, sökalternativ och produktkategorier. Uppsättningen av standardmoduler är typisk för alla system av denna typ. De involverar texter, titlar, bilder, gallerier, bildspel, videor / ljud, länkar, knappar, kartor, citat, delare, HTML-kodinsättningar, sociala nätverksknappar, feedback och kontaktformulär samt filer för nedladdning;
  6. Bokmärkesmoduler

7. My Drive är en lagring av filer som laddats ner från datorn eller genom att följa länkarna. Sammantaget finns det cirka 1,5 miljoner gratis bilder på lager här samt gratis videor;
  8. Bokmärk min enhet

9. inställningar är ett alternativsavsnitt som innehåller följande punkter:
    • Allmänt – valet av en webbplatsadress, e-post, favicon och uppgifterna om tillgängligt lagringsutrymme;
    • Blogg – snabbt lägga till, redigera och hantera dina bloggposter;
    • E-handel – valutakurser, betalnings- och fraktbutiker;
    • Analytics – tillgång till detaljerad statistik om webbplatsens trafik, inklusive dess källor, popularitet för separata sidor, data om den tid som tillbringats på webbplatsen osv .;
    • SEO – fylla i fältet för webbplatsnamn, metataggar (titel, beskrivning och nyckelord), infogning av koden i sidhuvud och sidfot, tillägg av webbplatskarta och öppning / stängning av sidor för indexering av sökmotorer;
    • Domän – ställa in den tillgängliga domänen eller köpa den från systemet;
    • Sociala medier – lägga till länkarna till dina sociala nätverkskonton;
    • E-post – ansluta din e-post till webbplatsen;
    • Händelser – lägg till händelser för besökarna på webbplatsen. Ange evenemangets namn, beskrivning, plats och tid så att alla användare kan registrera sig för det.
  10. Hjälp – ett avsnitt som ger tillgång till teknisk support och handledning.

För flersidiga webbplatser i “Sidor” -menyn kan du lägga till nya sidor och ange deras URL, SEO-data (titel, beskrivning, nyckelord), sidfot och sidhuvudkod. Du kan också skydda åtkomst till dem med lösenordet.

Vi har beskrivit hela uppsättningen redigeringsalternativ som finns tillgängliga i bokmärke. Det är ganska enkelt. Du kan lätt vänja dig vid det, även om felen också är uppenbara.

Vi gillade webbplatsens avancerade statistikinsamlingssystem. Om du vill få detaljerad information om din webbplats prestanda och analysera de faktorer som har påverkan på det, gå till systemets instrumentbräda. Det är här där du kan se alla uppgifter om din webbplats, inklusive antalet sidvisningar och unika besökare, trafikbelopp, länder som besökare kommer från, webbläsare de använder, språk etc. Du kan välja den period du är intresserad av , vare sig det är en vecka, en månad, ett år osv.

Bokmärk Analytics

Bookmark erbjuder engagerande E-learning-kurser för alla som vill få extra kunskap och färdigheter som behövs för en framgångsrik affärsfrämjande. Det finns tillgång till dussintals nischkurser, som alla är gratis. Kurserna är utvecklade av branschspecialister och är riktigt informativa.

Tjänsten skiljer sig från mängden genom det ursprungliga tillvägagångssättet för standardiseringen av funktionalitet. Det är enkelt och ännu bättre av nischkonkurrenterna som har samma kostnad.

e-handelsmotor

Webbplatsbyggaren har en anständig e-handelsmotor som låter dig sälja online, i butik eller på sociala medier. Bokmärke gör det möjligt att skapa en stor onlinebutik, vilket gör det möjligt att lägga till det obegränsade antalet produkter. Tjänsten låter dig få full kontroll både på din webbutik och de produkter du planerar att erbjuda till salu.

Bokmärk e-handel

Det är här där du kan anpassa din webbplats, utfärda kupongkoder, välja mellan 40 betalningsalternativ och realtidssändningsintegrationer. Bokmärke e-handel stöder för närvarande 50 språk, medan alla betalningar du gör och kreditkortstransaktioner är pålitligt skyddade med HTTPS-protokoll.

blogga

Med bokmärke kan du starta och hantera din egen blogg. Detta är ett säkert sätt att få användarnas uppmärksamhet, öka din auktoritet, ge information om ditt företag och den nisch du är specialiserad på. Det är upp till dig att uppdatera bloggen när som helst på dagen för att hålla dina läsare intresserade av vad du publicerar.

sökmotoroptimering

Webbplatser skapade med bokmärke är SEO-vänliga redan från början. Systemet gör det möjligt att fylla i de viktigaste SEO-fälten som finns i avsnittet Inställningar i instrumentpanelen. Detta säkerställer stabil trafikgenerering och högre rankning av ditt projekt i sökmotorerna.

Bokmärk SEO

När du når kategorin SEO-parametrar kommer du att kunna justera webbplatsnamnstrukturen för att påpeka hur dina webbplatssidor kommer att visas både i sökmotorens resultatlista och i webbläsarflikarna. Du kan också välja ditt webbplatsnamn och lägga till webbplatsbeskrivning, som kommer att visas i sökmotorresultaten för att meddela användare om huvudsyften för din webbsida eller projekt i allmänhet.

Dessutom låter bokmärke dig fylla i metatord, lägga till sidfot och sidhuvudkoder för att kunna spåra webbplatsanalys. Systemet skapar dessutom automatiskt och uppdaterar sedan regelbundet din webbplatskarta efter att du publicerat den. Det finns även funktionen som låter dig ladda upp en anpassad webbplatskarta som du väljer.

På samma sätt skapar och uppdaterar Bokmärke din webbplats robots.txt-fil för att lämna sökmotorerna vad som ska indexeras på din webbplats efter dess publicering. Om ditt projekt fortfarande är under uppbyggnad eller underhåll kan du aktivera funktionen som gör det möjligt att dölja det från sökmotorerna.

Domän

Bokmärke gör det möjligt att imponera på din målgrupp genom att välja det anpassade domännamnet för ditt projekt, vilket ska ge det professionella utseendet. Registrera bara ett nytt namn på din webbplats eller uppgradera till ett av de betalda prenumerationerna för att kunna använda ditt eget domännamn. När du uppgraderar till den årliga bokmärkesplanen får du en gratis bonusanpassad domän kommer du att kunna använda under ett år. Det är också möjligt att använda systemunderdomänen utan kostnad samt att publicera din webbplats gratis i detta fall.

Bokmärkesdomän

För att justera domäninställningar, bör du först nå domänavsnittet i instrumentpanelmenyn. Om du redan använder den anpassade domänen skapar systemet automatiskt underdomänen för det. På samma sätt kan du ändra det på egen hand. Tänk dock på att om du väljer att ändra din webbplatsdomän måste du publicera webbplatsen för att aktivera den. Förresten, systemet låter dig hitta det domännamn som passar din projekt specialisering mest av allt. Gå bara till Sökfältet och lägg ner önskat webbplatsnamn för att kontrollera dess tillgänglighet. Det är ganska bekvämt, snabbt och tidsbesparande.

evenemang

Beroende på din webbplats specialisering kan du ha en avsikt att lägga till vissa händelser för att öka marknadsföring av projekt och öka trafikflödet. För just detta ändamål tillåter bokmärke att du lägger till eventuella mängder händelser i motsvarande avsnitt “Händelser” som finns tillgängliga i webbplatsens instrumentpanelmeny..

Bokmärk händelser

Aktivera bara knappen “Lägg till händelse” och börja skapa den. Det är upp till dig att lägga till händelsens namn, beskrivning, plats (Google Maps-widget kommer att vara praktiskt här), datum och varaktighet för evenemanget samt den lämpligaste bilden. Rätt efter det sparar du inställningarna så att händelsen läggs till på din webbplats. Det är allt!

Avancerad e-post

Med Bokmärke kan du köpa eller ändra din webbplats via e-post med funktionen Avancerad e-post. Webbplatsbyggaren tillåter att du ansluter ett e-postmeddelande till din webbplats domännamn för att ge det professionella utseende. Bookmark Pro e-post kommer att matcha domännamnet på din webbplats / företag. Således blir det lättare för användare att memorera och associera det med ditt varumärke. Dessutom kan du välja den e-postplattform du väljer – även den du har använt tidigare. Det är möjligt att synkronisera eller vidarebefordra de befintliga gratis e-postkonton som du redan äger till de du skapar med tjänsten. Kostnaden för att använda brevlådan utgör $ 2 / mo.

Bokmärk e-post

Vad du också bör veta om Bookmark Pro e-post är att det enkelt kommer att synkronisera över alla mobila enheter du använder, vare sig det är en smartphone, en surfplatta eller en bärbar dator. Systemet säkerställer virus- och skräppost-skydd för all utgående och inkommande post. Bokmärk ger 5 GB utrymme samt en möjlighet att skicka stora bilagor. Deras storlek kan nå upp till 35 MB, vilket är ganska imponerande och användbart för de flesta företagare.

Du kommer också att vara nöjd med det interaktiva, tilltalande och enkla gränssnittet för e-posthantering eftersom det är ganska enkelt att vänja sig vid det. Funktionen levereras med flerspråkig webmail-support och den är helt lokaliserad för att matcha olika platser över hela världen. Det garanterar också ultimat säkerhet för alla e-postmeddelanden du får och skickar, enligt tre huvudkriterier – skalbarhet, tillförlitlighet och högpresterande prestanda. Detta kan inte annat än ha en positiv inverkan på ditt webbplats rykte och marknadsföring.

Video bakgrundsintegration

Med bokmärke kan du integrera en videobakgrund på din webbplats för att imponera på dina besökare från första början. Du kan välja och ladda upp en unik videobakgrund för att berätta din varumärkeshistoria. Om du inte har den kan du välja mellan hundratals videor som webbplatsbyggaren har i lager. Alla videor tillhandahålls gratis.

Integrationer av sociala medier

Webbplatsbyggaren gör det enkelt att ansluta din webbplats till de önskade sociala mediekanalerna du väljer. Systemet erbjuder en “Social” -modul som låter dig snabbt lägga till knappar för sociala medier som kommer att länka till sociala mediekonton. Sammantaget är det möjligt att integrera cirka 22 kanaler. Dessutom kan du aktivera Facebook-kommentarer och recensioner om det behövs.

Bokmärk byråprogram

Det innovativa Bokmärk byråprogram hjälper dig att få din egen webbplats för designbyråer för att växa ditt företag. Med hjälp av den kraftfulla AIDA-assistenten utnyttjar du en perfekt möjlighet att starta projektet med minimal tid och ansträngning. AIDA kommer automatiskt att göra jobbet åt dig och det hjälper dig också att skapa webbplatser för dina kunder. Det är en bra idé som förtjänar uppmärksamhet från användare, som någonsin har drömt om att ha en webbdesignbyrå, men inte visste, var de ska börja.

Varför välja Bookmark Agency? Skälen är mångsidiga. Till att börja med kommer du att kunna få en fullständig responsiv och mobilvänlig byråwebbplats på bara några minuter genom att välja bland 750 mångsidiga affärstyper. Dessutom har du möjlighet att visa upp flera webbplatser på ett enda ställe för att låta dina kunder välja de mest lämpliga varianterna. Webbplatsbyggaren kommer också att hantera alla dina projekthanterings- och faktureringsnyanser, men det betyder inte att du inte kommer att kunna hantera betalningsproblem själv.

Bokmärk byrå

Prova bokmärkesbyrån nu

Du behöver inte vara en skicklig designer för att starta och hantera en webbdesignbyrå med bokmärke. Precis som systemet tillåter att skapa andra projekttyper utan kodning behövs, låter det dig starta en webbdesignbyrå med hjälp av en bekväm drag-and-drop-redigerare. Samtidigt kan användare som har anständig programmeringskunskap använda den för att integrera anpassade koder på sina webbplatser. Detta är ett utmärkt sätt att få ditt projekt att sticker ut från mängden.

Tjänsten har mycket att erbjuda, inklusive en samling av bilder och videor som finns tillgängliga i “My Drive” utan kostnad. På grund av SSL-säkerhetscertifikatet kommer din webbplats att skyddas från alla typer av hot, bedrägerier och bedrägerier på nätet. Om det finns några frågor du inte är säker på eller som du vill få professionella råd om din webbplats för designbyråer är tillförlitliga kundsupportteam till ditt förfogande när som helst på dagen..

Bland de andra fördelarna du kommer att använda med programmet Bookmark Design Agency, är det vettigt att nämna obegränsat antal klienter, tjäna potential och licenser, obegränsat lagringsutrymme på hårddisken och bandbredd, möjlighet att ansluta din egen domän, inget märke som bokmärke visas på din webbplats , avancerad analys, alternativ för videobakgrundsintegration, 14-dagars återbetalningsgaranti oavsett orsaker osv.

Sammantaget syftar Bookmark Agency-programmet till att utnyttja AI-kraften för att maximera användarnas engagemang och konverteringsfrekvenser. Från och med nu kan du bli en bokmärkesagent för bara $ 99,95 per år, få dina egna intäkter regelbundet beroende på programmets villkor och faktureringsalternativ du kommer att gå till. Det är ett riktigt bra erbjudande!

3. Design

Bokmärke har ingen standardmallsamling. Istället är det AIDA som ger ett omfattande val av webbplatser. Alla integrerade teman är mångsidiga: du hittar inte två webbplatser som är strukturerade. De är också lyhörda, vilket är en måste-funktion för moderna webbplatser.

Bokmärk AIDA Design Välj

AIDA gör det möjligt att välja din affärstyp för att generera en webbplats baserad på dina behov. Om du av en anledning inte gillar projektet är du välkommen att be AIDA skapa ett nytt för dig. Du kan upprepa åtgärden om och om igen tills du är helt nöjd med resultatet. Att arbeta med AIDA är enkelt, snabbt och engagerande. Assistenten tillåter att bygga en personlig mobilklar webbplats på ungefär två minuter för att hjälpa dig skapa pålitlig webb-närvaro. Du kan skapa så många undersidor som du behöver för ditt projekt – systemet ställer inga begränsningar eller begränsningar här. Bortsett från det kan du bädda in din egen HTML-kod om du har den kunskap och färdigheter som krävs.

Inställningar för anpassning av bokmärkesdesign är också mångsidiga. Även om AIDA tar hand om hela webbutvecklingsprocessen och säkerställer ett imponerande resultat kan du också redigera din webbplatsdesign i motsvarande redigeringsavsnitt. Det är här där du kan redigera stilen och bakgrunden på din webbplats samt justera allmänna inställningar. Detta är mycket bekvämt för användare som vill ge sina projekt personliga utseende.

4. Kundsupport

Bookmark har för avsikt att ge sina användare maximalt stöd för att ytterligare ge dem möjlighet att erbjuda webbplatser av hög kvalitet till sina kunder. Du kan komma i kontakt med bokmärkes kundtjänstteam när som helst på dagen, antingen genom att fylla i ett skriftligt formulär eller genom livechattfönstren som finns tillgängliga på alla sidor i tjänsten. Det är också möjligt att kontakta utvecklarna via feedbackformuläret i “Hjälp” -menyn.

Om det fortfarande finns några frågor kvar kan du kontakta systemutvecklarna i avsnittet “Fråga en expert”. Så här får du tillgång till den kraftfulla sociala gemenskapen för webbplatsbyggaren, där du kan ställa alla systemrelaterade frågor och få svar på dem. Plattformen gör det också möjligt att titta på massor av videofilmer för att tydligt förstå hur man använder systemet.

Bokmärke ger också en möjlighet att prova gratis utbildning online. Det låter dig lära dig strategier och tricks för att arbeta med systemet. Du kan använda dessa färdigheter vidare när du lanserar en webbplats för online-företag. Systemet gör det möjligt att titta på live demohandledning direkt på webbplatsen. Men om du tänker få tillgång till fullständig handledning och onlinekurser, kommer tjänsten att erbjuda dig att uppgradera till ett av dess betalda prenumerationer – antingen Business eller Professional. Båda ger denna möjlighet.

5. Prissättningspolicy

Du kan använda Bokmärke gratis med standardbegränsningar. Systemet tillåter inte att ansluta din egen domän, skapa över 10 sidor, lägga till en butik och ta bort dess annons. En sådan plan kan väljas för att bara utforska och testa tjänsten.

För alla som behöver en fullständig företagswebbplats erbjuder systemet betalda planer. Det finns faktiskt bara två planer du kan välja mellan:

• Professionell ($ 11.99 / mo), som erbjuder en gratis domän per år, obegränsad lagring, sidor och bandbredd, borttagning av reklam, avancerad SEO, premiumstöd, lösenordsskydd, anslutning av e-post till en webbplats, anpassningsbara sidfotar;
  • Affär ($ 24.99 / mo), som innefattar funktionerna som nämns ovan samt en möjlighet att skapa en onlinebutik med över 1000 produktkort, godkännande av PayPal-betalningar online, SSL-anslutning, ett alternativ att sälja på Ebay, Android och iOS butikshanteringsapp.

Bokmärk prissättning

Kostnaden för bokmärken är måttlig och den följer helt kvaliteten och utbudet av funktioner som erbjuds. Det är ett trevligt val att skapa professionella och funktionella webbplatser. Precis som i de flesta webbplatsbyggare saknar en gratis plan funktionalitet på grund av begränsningarna som inte är kompatibla med att lansera en trevlig webbplats.

Kostnadseffektiviteten för att använda bokmärken beror på dina egna preferenser och användbarhet. Det finns massor av nischkonkurrenter som tar ut samma priser för sina tjänster. Produkten sticker ut från mängden på grund av ovanlig presentation av standardfunktioner i WYSIWYG-system, avancerad AIDA-assistent och gränssnittets unika. Generellt sett är detta ett anständigt system med rimliga priser. Det är upp till dig att välja.

6. För- och nackdelar

Oavsett det tilltalande gränssnittet har Bookmark ett antal nackdelar. Det är meningsfullt att ta reda på vad meriter och nedgångar exakt webbplatsbyggaren har innan man inser vad du kan förvänta dig av det på lång sikt. Låt oss titta på listan över för- och nackdelar som finns nedan.

Fördelar:
Nackdelar:
&# X2714; Avancerad AIDA-assistent som skapar flera webbplatskombinationer för varje företag;
&# X2714; Ingen kodningskompetens och kunskap krävs för att lansera en webbplats;
&# X2714; Utbildningsmaterial av hög kvalitet för hur man arbetar med systemet;
&# X2714; Trevlig integrerad verktyg för insamling av statistik;
&# X2714; Bookmark Design Agency Program.
✘ Obehaglig process för att skapa personliga block för webbplatser med en enda sida;
✘ Små signaturstilsorter i den visuella redigeraren.

Slutsats

Bokmärke är en attraktiv webbsajtbyggare. Det erbjuder inga webbplatsmallar, men det kan skryta med en kraftfull AIDA-assistent. Det gör det möjligt att starta responsiva webbplatser för flera företag med hjälp av den information som tillhandahålls. Processen att lansera en webbplats tar inte längre än ett par minuter, medan resultatet alltid är imponerande.

Intressant gränssnitt, kreativ webbdesignprocess och unikt system för statistikinsamling – det är uppenbart att utvecklarna försökte få systemet att sticker ut från mängden. Har de lyckats med detta? Ja. Bokmärkesfunktioner är över genomsnittet, vilket gör det till ett bra val för såväl nybörjare som för webbdesignsexperter.

Bokmärke fungerar bäst för att skapa olika typer av affärswebbplatser. Onlinebutiker byggda med den är visuellt tilltalande och ger ett brett utbud av e-handelsfunktioner. Är bokmärket värt dess kostnad? Det är. Om det uppfyller dina webbdesignbehov, köp bara en plan och börja arbeta. Du kommer inte ångra resultatet.

Prova bokmärke nu

Det är gratis